HunHír.info

2017. Álom hava 16. nap, Szepes napja.

„Nem bízta a véletlenre a független tájékoztatást Soros” - bőkezűen támogatja a kordéját tologató ultraliberális magyarországi médiát

2017. november 22. 07:33
Hunhír.info

soros_gyorgy-250.jpgNeves tévé- és rádiócsatornák, print és online újságok nagyvonalú támogatásával biztosította a függetlennek mondott újságírást Soros György – közölte a Magyar Idők szerdai számában.A lap szerint a milliárdos nem mellesleg mostanában már az általa hamisnak ítélt hírek ellen is harcol, a DC Leaks által kiszivárogtatott dokumentumok között a tőzsdespekuláns médiamanipulációs eszközeiről is talált feljegyzéseket a Magyar Idők.

Magyar Menedék - Hamis zászlós

Az újság szerint Soros György az elmúlt években több mint 48 millió dollárt költött az amerikai közvélemény hitelesnek mondott tájékoztatására, komplett újságíró-iskolákat vagy éppen az oknyomozó újságírást elősegítő képzéseket finanszírozott. Dollármilliók landoltak a Politico, a The New York Times, az ABC, a CNN, a BIZZ, a Times, az USA Today, a B1, a Sky News kiadójánál is – közölte a lap, amely szerint a DC Leaks orosz hekkercsoport által kiszivárogtatott dokumentumokból egyebek mellett az is kiderül, hogy Soros harminc mainstream hírcsatornával rendelkezik csak az Egyesült Államokban, de a Huffington Post és a ProPublica leginkább baloldali témájú cikkeire is több mint nyolcmillió dollárt adott.

A Magyar Idők szerint „mindezek után nem meglepő, hogy a világsajtóban menetrendszerűen jelentek meg a magyar kormányt és Orbán Viktort bíráló cikkek, amit a hazai balliberális média előszeretettel lobogtatott hivatkozási alapként”. A lap közölte: „A Soros-akták között megtaláltuk az EURobserver névre keresztelt programot, amelyben Soros 132 ezer dollárral finanszírozta meg 128 „befolyásos cikk” közzétételét, amit aztán az egész kontinensen megfuttatnak Ausztria, Belgium, Bulgária, Dánia, Spanyolország, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Olaszország, Románia, Svédország, Hollandia, Lengyelország és az Egyesült Királyság sajtótermékeiben.”

A Magyar Idők cikke szerint „a DC Leaks által nyilvánosságra hozott több ezernyi dokumentum érdekes módon csak néhány napig volt elérhető az internetes portálokon. A hekkercsoport minden más, eddig nyilvánosságra hozott aktájával ellentétben a SorosLeaks csak azoknak van meg, akiknek sikerült még időben letölteniük és elmenteniük azokat, ez a tény pedig már önmagában is eléggé beszédes arról, hogy a milliárdos a virtuális harctól sem riad vissza.”

Nemzeti Bulvár

Legfrissebb hírek

Az elmúlt 24 óra hírei

könyv rendelés

Észpörgető társasjáték - Hajnal és LegendÉszpörgető társasjáték
Társasjáték - Bolti ár: 7 500 Ft
Internetes ár: 6 990 Ft
7% internetes kedvezménnyel
Gyuri bácsi egészségnaptára 2018 - Szabó GyörgyGyuri bácsi egészségnaptára 2018
Naptár - Bolti ár: 1 990 Ft
Internetes ár: 1 692 Ft
15% internetes kedvezménnyel
Hamis zászlós hadműveletek - Összeesküvés elméletek sorozatHamis zászlós hadműveletek
Könyv - Bolti ár: 1 199 Ft
Internetes ár: 1 079 Ft
10% internetes kedvezménnyel
Mély titkú rovással - Friedrich KláraMély titkú rovással
Könyv - Bolti ár: 3 300 Ft
Internetes ár: 2 805 Ft
15% internetes kedvezménnyel
Trikolór Naptár 2018 - Magyar Trikolór naptárTrikolór Naptár 2018
Naptár - Bolti ár: 2 300 Ft
Internetes ár: 2 070 Ft
10% internetes kedvezménnyel

Magyar Menedék Könyvesház

hunhir_tudosito

Mai napra rendelt

...betevő falat:


...népszokás:

Programajánló

    A HunHír barátai

    Legolvasottabb hírek

    HunHír-Tudósító

    Képtárak

    Felhívások

    Közlemények


    Az oldalon található audió, vizuális tartalmak illetve cikkek, és egyéb szövegek a szerkesztők tulajdonát képezik. Kizárólag a szerkesztőség írásos beleegyezésével másolhatók, sokszorosíthatók és terjeszthetők.
    © 2002-2017 Rockszerda
    Kapcsolat * Impresszum * Hirdetési ajánlat