Szándéknyilatkozat: Felelősségem teljes tudatában kijelentem, semmiféle politikai szándék vagy előítélet nem vezérli írásomat. Kijelentem, Királydombi emlékeim nem befolyásolják reagálásomat. Az első negyedóra mély megdöbbenésemre Bernstein-paródiának tűnt, óriási statisztériával látványelemekkel. Modern korunk vívmánya a művészi szabadság, a rendező élt vele. Tökéleteset alkotott, mondanám liberális gagyit, avantgárdra véve a figurát. Kék lócsoport csettintett volna, bár megvallom fennáll a plágium gyanúja. Hasonló zavaros teljesítményt már láttam nemzeti ünnepünkön a Petőfi-szobornál. Azóta sem értem, mi köze törtélmenünkhöz szék és esernyő? Tipikus beidegződés, spongyát rá, arra jó, hogy összemossák, meggyalázzák történelmi nagyjainkat. Csendes megjegyzés SS-katonák uram bocsá’ úgy kívánkoznak, mint Shakespeare Hamletjében a doni kozák géppisztollyal. Kis kiegészítés: a Koltay-féle formáció végén 23 méter zászlóerdőt titokban kellett felállítani. A puha diktatúra világában, mert nemzeti színű zászlót csak a János vitézben láthattunk.
Külön fejezetet érdemel Koppány ostorcsattogása már-már gulyáskommunizmus erős nosztalgiájával. Mondjuk egy amerikai rendezőtől, tárgyi tudás hiányában el is néznénk, de nem a Nemzeti Színház volt igazgatójától. A stilizált táncnak nem nevezhető csapolással kísérve. Tudatos rombolás, fricska nemzetünknek, például a fehér ló megölése, szimbólumok gyalázása, nem véletlen kerülnek előtérbe. Felvetném a péntek esti széder bárányt hasonló módon merné e gyalázni?
Mai ínséges világunkban nagy szó, a Szegedi szabadtéri játékok 35 milliós állami támogatással készült el, valamit tudtak odafenn, teltházas előadással is 6 milliót buknak rajta… Trendi és megfelelés-kényszeres. Nem számít, hogy mennyibe kerül, alátolták az adózó pénzét. Egyetemes színháztörténetben még lábjegyzet sem lesz az Alföldi Róbert nevével fémjelzett előadásnak nem nevezhető, azonnal megbukó valami.
Szándék nyilatkozat: Felelősségem teljes tudatában kijelentem,semmiféle politikai szándék vagy előítélet nem vezérli írásomat. Kijelentem Király dombi emlékeim nem befolyásolják reagálásomat.Az első negyedóra mély megdöbbenésemre Bernstein paródiának tűnt, óriási statisztériával látvány elemekkel .Modern korunk vívmánya a művészi szabadság ,a rendező élt vele.Tökéleteset alkotott,mondanám liberális gagyit,avantgárdra véve a figurát.Kék ló csoport csettintett volna,bár megvallom fennáll a plágium gyanúja. Hasonló zavaros teljesítményt már láttam Nemzeti ünnepünkön a Petőfi szobornál. Azóta sem értem mi köze törtélmenünkhöz a széknek és az esernyőnek? Tipikus beidegződés spongyát rá arra jó hogy összemossák meggyalázzák történelmi nagyjainkat. Csendes megjegyzés ss katonák uram bocsá úgy kívánkoznak mint Shakespeare Hamletjében a doni kozák géppisztollyal.Kis kiegészítés Koltay-féle formáció végén 23 méter zászlóerdőt titokban kellet felállítani .a puha diktatúra világában,mert nemzeti színű zászlót csak a János vitézben láthattunk.Külön fejezetet érdemel Koppány ostor csattogása már, már gulyás kommunizmus erős nosztalgiájával. Mondjuk egy amerikai rendezőtől tárgyi tudás hiányában el is néznénk.de nem a Nemzeti Színház volt igazgatójától. A stilizált táncnak nem nevezhető csapásolással kísérve. Tudatos rombolás fricska nemzetünknek, például a fehér ló megölése szimbólumok gyalázása, nem véletlen kerülnek előtérbe. Felvetném péntek esti a széder bárányt hasonló módon merné e gyalázni?
Mai ínséges világunkban nagy szó, Szegedi szabadtéri játékok 35 milliós állami támogatással készült,el valamit tudtak oda fenn telt házas előadással is 6 millió buknak rajta. . Trendi és megfelelés kényszer nem számít hogy ,mennyibe kerül alá tolták az adózó pénzét. Egyetemes színház történetben még lábjegyzet se lesz az Alföldi Róbert nevével fémjelzett előadásnak nem nevezhető, azonnal megbukó valami. Művérrel áztatott vízió, végén csak tudnám melyik bogyót kapjam be a sárgát vagy a kéket …